HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 reading again

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Tamran
Administrator


Female
Number of posts : 1677
Age : 42
Location : Memphis, TN
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: reading again   Fri Aug 29, 2008 10:04 pm

so i'm reading it again..lol. this is the biggest book i've ever read. hell all of these are to be honest..haha. but like i was reading right and i'm up to jacob's book right now. anyway.. it's like i was reading so fast the first time i forgot..haha but i have to pace myself.. cause i can't just set and read all the time.

i love this book tho. i'm so looking forward to jacob's jokes..haha

_________________


Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Wed Sep 03, 2008 11:33 pm

I'm starting it again tonight, I am seriously excited
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Kenzie
Whoa! Over Breaking Dawn


Female
Number of posts : 830
Location : Iowa
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Wed Sep 03, 2008 11:34 pm

I like them even better the second time Smile you get stuff you didn't get the first time...
Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Wed Sep 03, 2008 11:38 pm

I noticed that too, I really hope they make all the books into movies. I really wanna see Bellas Wedding.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Tamran
Administrator


Female
Number of posts : 1677
Age : 42
Location : Memphis, TN
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: reading again   Wed Sep 03, 2008 11:39 pm

i was the same way when i read it for the second time. i was like hold up..yeah now i get it..lmao. then you also notice things that were talked about in the first book. ok like edward and mountain lions.. how funny that was bella's first kill. or how he had a problem watching her hunt when he was always worried about her watching him! yeah i was so into breaking dawn the second time..lol

_________________


Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Fri Sep 05, 2008 10:23 pm

I'm up to the point where Edward hears the baby and realized she loves Bella and his voice, I swear I almost cried at this part , and Jake takes the Astin Martin for a drive.. I'm wondering if I will read it for a 3rd time when I finish this one.. I'm pretty sure I will haha.. Is 3 times to much?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Tamran
Administrator


Female
Number of posts : 1677
Age : 42
Location : Memphis, TN
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: reading again   Fri Sep 05, 2008 10:28 pm

i don't think there is too much. i was one forum and there were ppl that had read the books like 12, 15 times. some had read twilight like 20.. i was like damn you should be able to quote the things then..lol

_________________


Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Fri Sep 05, 2008 10:32 pm

Ok so I am not insane.........yet.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Kenzie
Whoa! Over Breaking Dawn


Female
Number of posts : 830
Location : Iowa
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 6:42 pm

TwilightLulu82 wrote:
Ok so I am not insane.........yet.

"Yet" is probably the right word for me too...lol I don't know when I'll be able to stop reading them over again Laughing
Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 7:38 pm

I'm just about done.. Hmm shall I read again?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Kenzie
Whoa! Over Breaking Dawn


Female
Number of posts : 830
Location : Iowa
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 9:03 pm

hehe I vote yes...then I won't feel as crazy Laughing
Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 9:05 pm

Oh I am sure I will. I have a 6 hour car ride to Maryland next week so I will need the entertainment. I've tried reading less because I don't have my glasses, Freaking waiting for my new ones hopefully tomorrow they will be ready.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Kenzie
Whoa! Over Breaking Dawn


Female
Number of posts : 830
Location : Iowa
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 9:08 pm

ah I know it makes the time fly....
Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 9:18 pm

Haha someone at work today asked me if I was reading the bible because I took the dust cover off Breaking Dawn so I didn't mess it up and I was like "Umm Pretty much" They just kinda looked at me funny.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Kenzie
Whoa! Over Breaking Dawn


Female
Number of posts : 830
Location : Iowa
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 9:26 pm

lol omg yeah I've gotten that before too cuz I never leave the dust cover on haha...
Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 10:02 pm

Its my bible haha!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Mon Sep 08, 2008 10:03 pm

Its my bible so.. Lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Fri Oct 17, 2008 9:44 pm

I just started reading it again and I just realized something they never say how Charlie reacts to Bellas "Before" car. Or did they?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Kenzie
Whoa! Over Breaking Dawn


Female
Number of posts : 830
Location : Iowa
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Fri Oct 17, 2008 11:23 pm

no I don't think they did either
Back to top Go down
View user profile
*Shantanee*
New Moon Fan


Female
Number of posts : 538
Age : 28
Location : Kellan's Bedroom I Wish Lol!
Job/hobbies : UPS Slave
Humor : Silly,Cynical,Outlandish,Fun Infectious Humor!
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: reading again   Fri Oct 31, 2008 4:21 am

Re-Reading it myself right now! just started so I'm at Jacob's part..I just see too much of myself in Jacob's personality makes me love him more now! I really missed soo much the first time it's not even funny! God Belly is such a horny toad lol! but then how could you control yourself being married to someone like Edward! I once again got all girly when I was reading the wedding portion..esp when Charlie got all choked up..trying to hide his tears Awww! he's just like me..uncomfortable with emotions!
Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Sat Nov 01, 2008 1:36 pm

I just finished it for the 3rd time. I might take a Twilight break. I thought about looking for something else to read but I don't know what to get.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Xtremeangel
In Love With Eclipse


Female
Number of posts : 616
Age : 33
Location : Preston, UK or stalking Donnie Wahlberg and other hot men!
Job/hobbies : Owner of a broken left foot
Registration date : 2008-09-15

PostSubject: Re: reading again   Sat Nov 01, 2008 1:54 pm

I decided to take a Twilight break after i'd read them 3 times!
Other books seem to have lost their appeal now tho! lol! The Twilight books seem to be calling me from the bookshelf!
Back to top Go down
View user profile http://www.twitter.com/xtremeangel
VelvetRainDrops
True Twilighter


Female
Number of posts : 1245
Age : 33
Location : Hiding somewhere with Kellan. Not telling where either.
Job/hobbies : Student
Registration date : 2008-08-28

PostSubject: Re: reading again   Sat Nov 01, 2008 2:44 pm

TwilightLulu82 wrote:
I just finished it for the 3rd time. I might take a Twilight break. I thought about looking for something else to read but I don't know what to get.

Try some James Patterson or Janet Evanovich (her books are so funny. She does the Stephanie Plum Novels)
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/starrynights_01
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Sat Nov 01, 2008 4:55 pm

The more I think about it the less I wanna do it hahaha...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: reading again   Sat Nov 01, 2008 8:08 pm

Ok I bought 3 books tonight... A smaller version of Twilight, Wicked, The life and times of the wicked witch of the west, and Wuthering Heights. Not sure with to read though.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Sponsored content




PostSubject: Re: reading again   Today at 1:18 am

Back to top Go down
 
reading again
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Now reading...
» This was creapy but I did a tarot card reading for myself
» What Comics are You Reading at the Moment?
» Book Clubs and Reading Groups
» Forever Friends reading

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Twilighters :: THE SERIES :: Breaking Dawn-
Jump to: