HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Japan film premier

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Japan film premier   Fri Feb 27, 2009 1:53 pm

















Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
VelvetRainDrops
True Twilighter


Female
Number of posts : 1245
Age : 33
Location : Hiding somewhere with Kellan. Not telling where either.
Job/hobbies : Student
Registration date : 2008-08-28

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 12:41 am

I like Kristen's white dress, but what is with the black dress? it looks like crap
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/starrynights_01
Tamran
Administrator


Female
Number of posts : 1677
Age : 42
Location : Memphis, TN
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 3:19 pm

i always giggle when i see pics of rob with his mouth all open..lol. i hated being sick i couldn't keep up with nothing! i just saved a bunch of pics from this little trip.

_________________


Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 9:43 pm

O M E...Dirty, impure, nasty, naughty......Thoughts
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
courtneyBABY
Bitten


Female
Number of posts : 29
Age : 26
Location : Toledo, OH
Job/hobbies : Veterinary Asst.
Registration date : 2009-01-05

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 10:50 pm

^^oooooo i love that picture.. sexy face lol



Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/marshalls_my_homeboy
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 11:02 pm

When I first saw the first one, I thought "Thats the look of someone in love" but then I looked harder and she's looking past him haha I was DAMN! Then I saw the second one and she is looking at him like YUM..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Tamran
Administrator


Female
Number of posts : 1677
Age : 42
Location : Memphis, TN
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 11:09 pm

gah and i saved all the HQ's that i could. so seeing them in HUGE format is like...well like...ummm...i'll stop...haha

this one place i read is always on about rob and kristen being into each other and they should just get it on and get it over with. i just see them as really good friends...haha. because all of them in the movie got really close and talk all the time. i hope that once all this stuff is done they all remain close friends.

_________________


Back to top Go down
View user profile
Tamran
Administrator


Female
Number of posts : 1677
Age : 42
Location : Memphis, TN
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 11:25 pm



one of these days...well...rob is gonna be the death of me i swear! LOL



even just in thought he's beautiful!



mmm hmmm i feel that same my my beautiful man!

_________________


Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 11:26 pm

I smile at just the very thought of Rob, The very mention of his name makes me giggle.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Tamran
Administrator


Female
Number of posts : 1677
Age : 42
Location : Memphis, TN
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Japan film premier   Sat Feb 28, 2009 11:33 pm

i know girl.. i so know! at least i know i'm not alone and not too insane..lmao

_________________


Back to top Go down
View user profile
cklover42
True Twilighter


Female
Number of posts : 2124
Age : 29
Location : Emmett's Bed
Registration date : 2008-09-04

PostSubject: Re: Japan film premier   Sun Mar 01, 2009 1:25 pm

I know a lot of people want Rob and Kristen together. I definitely think they have chemistry and would make an amazing couple but if she cant see that or doesnt want him then she doesnt deserve him lol! Let him find someone who is good for him.
Back to top Go down
View user profile
*Shantanee*
New Moon Fan


Female
Number of posts : 538
Age : 28
Location : Kellan's Bedroom I Wish Lol!
Job/hobbies : UPS Slave
Humor : Silly,Cynical,Outlandish,Fun Infectious Humor!
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: Japan film premier   Sun Mar 01, 2009 2:44 pm

Aww I giggle too...just comes natural for me to giggle when I see him....it's like that much beauty from one man...topped off with a hot british accent...*dies* just the thought of it makes me all warm inside lol! I'm done!
Back to top Go down
View user profile
cklover42
True Twilighter


Female
Number of posts : 2124
Age : 29
Location : Emmett's Bed
Registration date : 2008-09-04

PostSubject: Re: Japan film premier   Sun Mar 01, 2009 2:47 pm

Plus his hair is just growing back so lovely lol. The man is just amazing!
Back to top Go down
View user profile
Tamran
Administrator


Female
Number of posts : 1677
Age : 42
Location : Memphis, TN
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: Japan film premier   Sun Mar 01, 2009 9:18 pm

his hair is coming back. ya know i was used to it over the holidays since we had those few pics. i was like still love him. but now that i see his hair coming back in i'm like ya know.. it really is looking more like him now. it' s not near as long of course but i like this length.

i love when he hasn't shaved or anything either. all rough looking and i don't give a shit. that's hot to me..lmao

_________________


Back to top Go down
View user profile
TwilightLulu82
True Twilighter


Female
Number of posts : 2414
Age : 34
Location : Jacksons underwear drawer sniffin his undies!
Job/hobbies : Slacker/Student
Humor : Insane, Sarcastic, Loud
Registration date : 2008-08-26

PostSubject: Re: Japan film premier   Sun Mar 01, 2009 9:39 pm

Oh I love the rough and scruffy Rob, I like that look in men anyway but he makes it look GOOD!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sinfulwitch
Sponsored content




PostSubject: Re: Japan film premier   Today at 10:17 am

Back to top Go down
 
Japan film premier
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Old Film Footage on You Tube: "OCCUPIED JAPAN HOME MOVIES YOKOTA AIR FORCE BASE"
» Crown Lynn on film...... 1949
» Gerard Butler's New Action Film will be "Citizen Game"-name change confirmed false (April Fools joke)
» MOVIE HUNK GERRY'S CASH MAKES PAL'S FILM A REALITY
» Is a The Inhumans film in the works?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Twilighters :: ON THE BIG SCREEN :: The Actors-
Jump to: